نمایه نویسندگان

ا

  • اسدیان، سیروس تدریس موازی: رویکردی جهت ارتقاء عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی و نگرش آنان به مدرسه [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 97-126]

ب

  • بلندهمتان، کیوان جایگاه ادبیات داستانی در تربیت اخلاقی دوره‌ی ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 5-32]
  • به پژوه، احمد هدف‌های برنامه‌درسی جهت‌یابی و تحرک در ایران و آمریکا (ویژه نابینایان و کم‌بینایان) [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 193-214]

پ

  • پرهیزگار، زکیه ظرفیت آموزش مسائل مدل‌سازی برای تغییر نگرش دانش‌آموزان نسبت به ریاضی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 167-192]

ت

  • توکلی، منصور استفاده از نوآوری آموزشی «مودل» برای افزایش تعاملات میان یادگیرندگان در برنامۀ درسی ترجمۀ شفاهی [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 195-228]

ج

  • جباری نوقابی، مهدی ظرفیت آموزش مسائل مدل‌سازی برای تغییر نگرش دانش‌آموزان نسبت به ریاضی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 167-192]
  • جعفری ثانی، حسین طراحی مدل شایستگی‌های پژوهشی دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی ایران [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 155-194]

ح

  • حاجی حسین نژاد، غلامرضا هدف‌های برنامه‌درسی جهت‌یابی و تحرک در ایران و آمریکا (ویژه نابینایان و کم‌بینایان) [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 193-214]
  • حسین پناه، مهدی طراحی مدل شایستگی‌های پژوهشی دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی ایران [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 155-194]
  • حسینی خواه، علی تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی) [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 105-142]

د

  • دهقانی، شهلا جایگاه ادبیات داستانی در تربیت اخلاقی دوره‌ی ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 5-32]

ز

  • زارع صفت، صادق واکاوی تجربه های زیسته کارورزی در دانشگاه فرهنگیان: الگوی مفهومی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 37-68]
  • زند قشلاقی، علی مفهوم‌پردازی دانش قدرتمند بر اساس نظریه برنامه‌درسی دانش‌بنیان مایکل یانگ [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 5-36]

س

  • سراجی، فرهاد برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 69-104]

ع

  • عباسی، عفت تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی) [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 105-142]
  • عطاران، محمد تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی) [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 105-142]
  • عطاران، محمد روایتی از کلاس‌های درس دانشگاهی (تجربه زیسته استادان دانشگاه) به کوشش عباس کاظمی انتشارات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی چاپ اول بهار 1396 [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 229-241]
  • علم الهدایی، حسن ظرفیت آموزش مسائل مدل‌سازی برای تغییر نگرش دانش‌آموزان نسبت به ریاضی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 167-192]

ف

  • فردانش، هاشم مفهوم‌پردازی دانش قدرتمند بر اساس نظریه برنامه‌درسی دانش‌بنیان مایکل یانگ [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 5-36]

ق

  • قرائی، زهره استفاده از نوآوری آموزشی «مودل» برای افزایش تعاملات میان یادگیرندگان در برنامۀ درسی ترجمۀ شفاهی [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 195-228]
  • قنبری، مهدی آسیب‌شناسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعۀ آمیخته [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 33-64]

ک

  • کارشکی، حسین طراحی مدل شایستگی‌های پژوهشی دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی ایران [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 155-194]
  • کتابی، سعید استفاده از نوآوری آموزشی «مودل» برای افزایش تعاملات میان یادگیرندگان در برنامۀ درسی ترجمۀ شفاهی [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 195-228]
  • کرمی، زهره برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 69-104]
  • کرمی، مرتضی طراحی مدل شایستگی‌های پژوهشی دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی ایران [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 155-194]
  • کریمی، اشرف هدف‌های برنامه‌درسی جهت‌یابی و تحرک در ایران و آمریکا (ویژه نابینایان و کم‌بینایان) [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 193-214]

گ

  • گرامی پور، مسعود تأثیر اندازه‌گیری مبتنی بر برنامۀ درسی (CBM) بر پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 65-96]

م

  • مرتضی نژاد، نیلوفر تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی) [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 105-142]
  • مسعود، محمد تبیین شاخص های نوآوری در فعالیت های یاددهی و یادگیری رشته‌های هنری مبتنی بر آموزه های سازنده‌گرایی و میزان کاربست آن [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 143-166]
  • معروفی، یحیی برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 69-104]
  • ملکی، صغری روایت‌نگاری ابزار تأمل و بالندگی حرفه‌ای؛ تجربه دانشجو ـ معلمان در کاروزی [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 127-154]
  • مهرمحمدی، محمود مفهوم‌پردازی دانش قدرتمند بر اساس نظریه برنامه‌درسی دانش‌بنیان مایکل یانگ [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 5-36]
  • مهرمحمدی، محمود روایت‌نگاری ابزار تأمل و بالندگی حرفه‌ای؛ تجربه دانشجو ـ معلمان در کاروزی [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 127-154]
  • موسوی، ستاره تبیین شاخص های نوآوری در فعالیت های یاددهی و یادگیری رشته‌های هنری مبتنی بر آموزه های سازنده‌گرایی و میزان کاربست آن [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 143-166]
  • موسی پور، نعمت اله هدف‌های برنامه‌درسی جهت‌یابی و تحرک در ایران و آمریکا (ویژه نابینایان و کم‌بینایان) [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 193-214]
  • مینایی، اصغر تأثیر اندازه‌گیری مبتنی بر برنامۀ درسی (CBM) بر پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 65-96]

ن

  • نصر اصفهانی، احمدرضا تبیین شاخص های نوآوری در فعالیت های یاددهی و یادگیری رشته‌های هنری مبتنی بر آموزه های سازنده‌گرایی و میزان کاربست آن [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 143-166]
  • نیکبخت، بهار آسیب‌شناسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعۀ آمیخته [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 33-64]
  • نیکخواه، محمد آسیب‌شناسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعۀ آمیخته [دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 33-64]
  • نیلی، محمدرضا تبیین شاخص های نوآوری در فعالیت های یاددهی و یادگیری رشته‌های هنری مبتنی بر آموزه های سازنده‌گرایی و میزان کاربست آن [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 143-166]